Followers

Tuesday 1 May 2012

Top Ke Bottom?


Ouch!
'Anonymous' textin me.. Askin' this kind of question..

'Awak top ke bottom?'

Aku gelak! Then dia keep askin about 'what ur penis size?' , 'ade experience ke before ni?' .. Hmm.. *pissed off* ..

Sincerely, aku pelik..macamana kau x pernah kenal seseorang tu tapi kau mampu menaip mesej-mesej 'provokasi seksual' kepada dia! It is very unusual untuk aku sebab aku bukan golongan gay yang approach orang..Even aku dengan 'Si Dia' pon dia yang approach aku dulu and it takes long time for me to met him..Dan yang pastinya dia kenal aku dan aku kenal dia,thats why aku boleh 'melayan'... Bagi aku,even kita adalah 'gay',we should have a standard! Hek!

Another question from me.. tak takut ke orang yang kita tak kenal lepastu kita text unsur sex dengan dia tu rupanya bila kita jumpe,sepupu kita sendiri! ataupun to make it worse a serial killer! ataupun after we have sex with them rupanya dia ada HIV atau Gonorrhea atau,atau Syphlis.. Hmm.. Aku anti random-sex! Hak! Ia menakutkan bagi aku.. To have sex with someone,I need to know him thoroughly..Dan buat masa ni aku tak terfikit untuk melakukan sex dengan orang lain selain 'Si Dia'.. I'm His Belonging!

Yang lebih menakutkan aku,how u can do it 3 some or 4 or even group?? Wow! Hak! :p It scared me to think about it....

4 comments:

  1. soalan!! ni terjadi kat PR ke?? XD

    haha..

    senang je.. klu aku, malas aku layan org mcm tu.. sbb klu tu lah soalan mereka, memang niat mereka just for sex je..

    seriously, knp lah byk sgt gay yg nk seks je?? memang telah sebati gay dan seks tu xleh trpisah...

    ReplyDelete
  2. emm.betul2... no soalan ni str8 masuk ke fon aku.. aku x pernah join PR2 ke hape ke.. aku konfius mana budak tu dapat no aku.. Dia petik mana pun tak taw.. hahha.. aku ni underdog gay sket,kalau tengok aku banyak kali ko tertanya jugak la aku gay ke x.. haha.. BTW,aku x pernah kontek lelaki lain melainkan 'si dia'.. sebab dia sorang je lelaki yang aku suka! huhukkk..
    Entahlah..aku pon x faham kenapa sex terlampau penting bagi gol mcm kita ni..maksud aku memang la seronok but sex bukan the fist priority..sebab kalau tak ada sayang,ada sex je.. hubungan tu mcm binatang je la.. singgah,pancut,cabut... hahahhaa... *sorry if im to harsh* ....

    ReplyDelete
  3. Hahaha
    Btoi....sy kne dlam pr,phne pn ad
    Klau yg awl2 tny bkan2,xlyan trus da
    Tp ad gak yg cam okeh je,xtnya bkan2
    Then,ajak kuar....lepk2,mkan2 la knonny
    Bila jmpa jehh,bru nek keta....mula da kne raba
    Esh!!!sumph sush nk caye klau stakt kata nk knal2 je

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahhaa... kan x pasal2 kene raba.. tu gay gelojoss namanyee.. hahha..
      Susah lah kalau jumpa org mcm ni.. hailaa.. :D
      Lagi suka kalau kenal-kenal dengan golongan gay ni bukan untuk sex je,tapi kongsi-kongsi cerita yang lebih bermanfaat.. sebab antara kita je faham sesama kita kan.. heheh..

      Delete