Followers

Sunday 20 May 2012

Kelantan!Kelantan!


Assalammualaikum!
 Hohoi..aku kat Kelantan skang..dah seminggu lebih da kat cnie.. :) Aku kene praktikal kat Hospital sini..Bosan sudah praktikal..Nak muntah rasa.. Hari-hari menghadap benda yang sama..Tapi bidang aku pilih ni memerlukan keikhlasan hati yang tinggi! So,b4 p keje aku kene bersihkan & ikhlaskan hati dulu.. Heh

Okey,aku rindu 'Si Dia' sangat weyy.. :( Dah berbulan-bulan x jumpe..Aku ajak jumpe ada je yang menjadi kekangan..X da masa la..x cukup duit la..x da cuti la.. :( Huaaa..Nak nangis rasa..Sakit kot rinduu.. :(
Aku x taw nak wat macamana da.. :(  'Si Dia' ni kadang-kadang macam x faham yang aku ni dah separuh mati rindu kat dia! Huh! Gerammnya! Dah la x amek berat sangat pasal aku lagi sekarang ni..

Nak luahkan perasaan je sebenarnya ni ,x boley cita kat kawan2 terpaksa la cita kat blog ni....Hmm.. okeylah..Goodnyte!Aku x boleh tidur malam ni.. :(

*Tajuk entri x de kene mengene pon kan dengan isi..Haha..BTW,budak Klate memey hensem-hensem blake boh,doso tengok lamo-lamo*

2 comments: