Followers

Tuesday 1 May 2012

Salam.Kenal.Orientasi.Taaruf.

A warm welcome from me to the reader. :)


Hati aku tergerak untuk menulis blog tentang kisah hidup aku sebagai PLU.. PLU? aku sebenarnya tidak pernah suka untuk mengaku diri aku sebagai PLU ,dan aku pasti kebanyakan mereka yang seperti aku juga tidak berbangga menjadi PLU.. Sebab? Kerana bagi aku kita berbeza naluri berbanding mereka,berada didalam kalangan  yang normal.Being abnormal in this context bukan sesuatu yang seronok.. *At least for me* .
Tambahan lagi bila aku berada dalam golongan yang terang-terang menentang arus..
Aku akan mula menulis mulai hari ini.. Tujuan aku?? Kerana aku mahu berkongsi rasa yang aku pasti kamu yang senaluri turut rasa apa yang aku rasa bila apa yang kita rasa tidak mampu untuk diluahkan lebih-lebih lagi kita hidup dikalangan orang yang sepastinya tidak mempunyai 'naluri itu'... Aku tidak berbangga menjadi PLU,so apa yang aku boleh katakan dalam blog ini,mungkin anda tak akan jumpa sebarang gambar,imej,video dan sekutunya yang berunsur 'gay sexs'.. Wow! I Able to Say It Here! Bukan aku nak kata orang yang berkongsi 'such thing' tak baik dan menunjukkan diri aku 'gay yang baik',it just i dont create this for that type of 'substance'.. Dalam blog ini ,seperti yang aku katakan aku akan berkongsi rasa dengan kalian yang mencari kasih sayang bukan sekadar mengkehendakkan keperluan batin ,kerana bagi aku, mudah.. Aku tak pernah mahu jadi begini.. Tetapi ada cerita yang mengheret aku ke 'naluri' itu..

No comments:

Post a Comment