Followers

Tuesday 1 May 2012

Mengapa Jalan Duri Itu Yang Aku Pilih..


Seorang kanak-kanak berumur 8 tahun..Bermain riang..Gelak ketawanya terdengar bingar..kadang-kadang dia terkekek seorang diri...

Seorang lelaki meningkat remaja..rapat dengan kanak-kanak itu.. Dia mendekati...Mengumpan dengan lucunya..Kanak-kanak itu tertawan!

Kini.mereka di dalam sebuah bilik kosong..Tubuh diselimuti cadar putih besar.. Remaja itu memulakan 'suasana' yang tidak difahami oleh kanak-kanak 8 tahun itu... Remaja itu mengarahkan dia membuat begini dan begini,. Seluar ditarik londeh..Tangan kanak-kanak digapai lembut..Rapat,Dekat,Sentuh pada 'alat' itu..Kanak-kanak hanya menurut tanpa memahami ertinya..Lama-lama dia rasa seronok..Remaja itu melakukan perkara yang sama kepada dirinya..Adrenalin mengejar laju..Rasa itu terlalu adictive!

Hari-hari seterusnya kanak-kanak itu tidak dapat lupa rasa 'seronok' itu.. Dia terus membesar-besar-besar dengan rasa itu.. Dia naif! Tidak mengerti benar kah apa yang dia rasa?? Salahkah rasa itu?? Sehinggalah di suatu waktu dia semakin memahami rasa itu tida sepatutnya ada,dan disaat dia tahu,dia sudah x mampu berpaling dari rasa itu....Once u lost..its hard to find the way out!

Maafkan kanak-kanak itu..Dia tidak tahu.. Dialah aku..


No comments:

Post a Comment