Followers

Tuesday 1 May 2012

Di Sebalik Hijab


I feel much better now to able to write about my secret life.. Apa yang  aku mampu kata,aku terlalu takut untuk orang dekat luar sana tahu aku ada naluri kepada lelaki.. I found out a man  have a different attraction.. A very strong attraction... Haha..Mestilah kan..dah aku sendiri pun rasa aroma sensual tu lebih kepada lelaki berbanding kaum lawan.. hek!

Sebelum apapun,aku nak kenalkan sedikit tentang aku supaya walaupun kita tak bersua muka,tapi korang mampu rasa sikit connection dengan aku..*sekurang-kurangnya* ... Aku lelaki (of course la) ,tahun ni aku masuk 20 tahun but since aku lahir December,aku still consider diri aku 19 tahun..Hahha.. Aku pelajar kejururawatan, but i'm not that type of 'patah' punye orang even aku amek kos Nursing pun,.. People keep saying lelaki yang amek kos nursing adalah golongan adik-adik.... How sad..

Aku suka lelaki! A Statement! Tapi,tak seorang pun tau tentang itu....Kalau yang tahu pun aku rasa mereka ada 'radar gay' ..Hakhak... Aku ada 'dia'... But we never consider us as a couple.. Sebab dia tak suka terma 'couple' tu..But,its has been 2 years we are together,...I love him and I know he love me too... Dia yang pertama..Yang pertama aku rasa 'cinta lelaki' ....,yang pertama 'sentuh' aku dan the only one yang aku bagi 'sentuh'...., yang pertama membuat aku rasa 'bunga-bunga menari dalam hati'.... Hak..Puitis sangat! But,.sincerely..I Love Him So Much! Tapi...,aku..dia..realistik..Dia ajar aku logik...Cinta 'jenis ini' takkan ada Happy Ending! So,kami sentiasa bersedia untuk 'perpisahan' itu.. 'Satu hari nanti'.. Kami realistik untuk berubah satu hari nanti..Menjadi seperti normal yang lain.. I'm not Bisex.. Aku teda rasa bha kepada wanita...Hak.. Tapi aku akan cuba latih rasa itu,..aku tak mahu mempermainkan wanita sebab aku tahu betapa sakitnya kalau dia found out yang kekasih dia,atau suami dia  menduakan atau mentigakan dia dengan lelaki!

Satu masa nanti aku akan cerita lebih lagi tentang Kisah Aku dam Cinta Sembunyi aku..


1 comment: