Followers

Wednesday 2 May 2012

Gay & Sex


Dua perkara yang tak dapat dipisahkan...Macam Roti Burger dengan Daging Burger...Kalau makan roti burger je mana best,...kene la ada daging,...tomato,..sos,...mayonis... (okey aku terlalu lapar sebenarnya)

Kenapa bila kita sebut gay je orang akan terus pergi kepada 'tikam belakang', 'bersih anu' dan sebagainya... GAY itu sinonim dengan SEX..Padahal ada kasih sayang disebalik perhubungan itu..Kasih sayang yang orang 'normal' tak mengerti dan jika kita kata pada mereka respon nya.. 'Eeuuww,Geli Kowt!' ...

Dan kebanyakan golongan gay sendiri memburu sex dalam perhubungan..One night stand....,kenal kat chat room ...jumpa then have sex without really know who they have sex with.. *rolling eye*...Aku bukan nak memburukkan jenis gay yang macam ni,maybe mereka ada kisah sendiri kenapa mereka macam tu... Who knew??Everyone have their own story right...

'Si Dia'  kata pada aku bila kita sayang seseorang itu secara tak langsung kita akan rasa secara semulajadi untuk menyentuh,membelai,memiliki orang yang kita sayang..dan itu yang dia lakukan pada aku... Human Nature I Thought!

Berbanding 'Si Dia' aku kurang pengalaman ...sebab aku bukan yang pertama baginya tapi dia yang pertama bagi aku...Dulu aku rasa aku pun cuma mahukan sex,..tapi lama-lama ia bukan jadi prioriti..Sebab antara aku dan dia kami tidak duduk bersama,...kami dipisah pantai timur & pantai utara...Mengambil masa 10 jam untuk aku datang kepada dia ditambah dengan komitmen study menyebabkan kami sangat jarang jumpa,..dan kami ok sahaja walaupun tak melakukan 'sex' selama berbulan-bulan,..rasa 'keinginan' itu memang ada,..tipulah jika aku menafikan.... tapi as i said its not the priority...Instead of 'sex' ada banyak lagi benda yang kami ada..RINDU , SAYANG , CINTA (yang cuba kami nafikan) ,KASIH dan rasa TANGGUNGJAWAB dia kepada aku...

Aku mula sedar yang aku mahukan dia bukan kerana sex bila aku rasa sayang aku lebih kuat berbanding rasa untuk sama-sama 'menikmati' ...,Contohnya aku sanggup jumpa dia walau sejam dua jika terlalu rindu hanya untuk spent time together without doing sex thing... Chill & lepak dengan dia.. tengok dia sihat atau tak...borak dengan dia.....tengok muka dia dah cukup bahagia da bagi aku..Lebih memuaskan dari doing sex! Sex macam drug! ADDICTIVE of course... Tapi bagi aku  berbeza.. sangat berbeza sex dengan orang yang kita sayang berbanding orang yang kita kenal dekat chat room atau ambil nombor dia dekat pintu tandas...I mean sex express! Bullet Train Sex!

Aku tak pernah cuba sex dengan orang yang aku tak kenal,so aku tak tahu apa yang mereka kat luar tu fikir..

Sebab aku nampak lebih banyak negatif berbanding positif  untuk terma 'One Night Stand' itu sendiri.. Terlampau risiko & berbahaya... Lebih-lebih lagi sejak aku jadi one of the medical student ,... banyak penyakit kaitan sex yang menakutkan aku.. Mintak simpang..

My conclusion .. Sex Aint Better Than Love!

2 comments:

  1. Sayang = ikan tongkol 5 ketul
    kasih = asam jawa (setengah cawan)
    setia = cili giling (4 sudu)
    gurau canda = gula (1 sudu teh)
    sex = garam (secubit)

    bahan bahan untuk buat ikan masak asam. sama la macam cinta, sex tuh cuma penambah perasa, ada takpe takde pun takpe. ouh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..encik koko..bijak! :D hahak... saya setuju..Tapi kadang2 kita lebih banyak memikirkan tentang seks berbanding kasih sayangkan..Menurut kajia,lelaki memikirkan seks setiap 4 saat..Haha...Tak semua lelaki macm tu kan.

      Delete