Followers

Wednesday 9 May 2012

Matang Dalam Dunia PLU


Seronok baca blog orang yang matang dalam dunia PLU ni ! :)
Kadang-kadang jealous bila ada jenis PLU yang mampu membendung nafsu mereka daripada terlibat lebih jauh..Hmm.. Kalaulah mampu diputar masa macam putar biskut oreo,cicah,jilat...Hahaha..

Tapi.. aku cuba lihat apa yang terjadi kat aku ni mungkin ada hikmah.. Mungkin ni satu ujian yang Allah SWT bagi kat aku,sebab aku rasa dalam kebanyakan hal lain aku boleh dikategorikan manusia yang selalu bernasib baik.. Aku ada family yang sayang gila kat aku, ada kawan-kawan yang best gila dan baik-baik dan sentiasa ingatkan aku ke arah kebaikan, dan ada banyak lagi nikmat yang Dia beri kepada aku.. Tapi, aku telah tersalah 1 langkah dengan memilih untuk terlibat dengan 'Si Dia' yang merupakan satu yang buruk untuk aku..

Tapi kadang-kadang aku fikir.. Better 'Si Dia' datang dalam hidup aku.. At least aku tak jadi macam gay-gay lain yang lebih 'whore'.. heheh,...Lagipon dia banyak ajar aku benda yang positif..Cuma yang negatif ada pada kami adalah 'hubungan terlarang' tu.. Aigoo!! Macamani.. Aku kadang-kadang tak faham dengan apa yang aku rasa ,mungkin sebab hati aku tak tetap lagi kot.. Hmm... Satu lagi mungkin sebab aku masih muda,masih belasan tahun menyebabkan aku tak dapat fikir dengan lebih matang dengan apa yang aku choose untuk selesaikan satu-satu masalah.. Contohnya untuk mengelakkan aku terlibat dengan lebih ramai lelaki gay lain,aku telah memilih untuk kapel dengan Si Dia sebab aku fikir sekurangnya aku cuma lakukan dengan 1 lelaki sahaja,.Tapi still dosa kan??? Hmm.. Tapi aku sayang dia.. Huaaa...Tolong sesiapa yang lebih matang cuba nasihat aku sikit...

Tapi kalau korang kata aku patot tinggalkan dia.. Aku tak sanggup la buat masa ni.. :( Macamana aku nak buat-buat macam okay kalau aku memang sememangnya tak okay kalau dia tak ada..Sebab dia mempengaruhi hampir 70% daripada hidup aku..Dia menyebarkan caj positif dan merupakan pendengar yang baik selain selalu melindungi aku & sayang aku macam abg yang sangat-sangat caring! :(

Cess..cukuplah tu..Sorry kalau entri aku kali ni bak kata orang Terengganu , 'Bolok' ataupun serabut perut..Haha.. Assalammualaikum.. Tak jawab dosa,jawab gatal.. (heh..gurau je)

8 comments:

  1. org selalu cakap cinta plu ni tak ada masa depan...tak ada arah tuju...jadi, bersiap sedialah untuk menghadapi hari dimana 'sidia' tu akan meninggalkan kita...sakit memang sakit...tapi yg sakit tu lah terbaik untuk kita..InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. hye,slm kenal..sudh follow,klau sudi follow blek yea

    ReplyDelete
  3. Memang rse nak mati ble dia tak de dlam idop,ibarat nyawa kan si dia tu;-)
    Memanglah tak boleh hidup tanpa nyawa..esh....

    Payahnya hidp ni nk buang dia jauh2,anayway Alhamdulilah skrng da bolh bnafs dah tnpa dia

    Cmanya,bila angen pus2 dtang mulalh...rse rindu tueee:'(

    Muda lg ni,belasan taun ea?:-)

    Ikutlh,ad bnyk plihn tuk ko.xkira ap,klau nk tu sntiasa kita nmpk +ve sideny.

    Pnglamn aq dlu,'support buddy' tu pnting sngat.brubh sorng2,rse snyi sbab xda spe yg fham prsaan.
    Klau brubh ngan dia,sush brubh sbab terikat ngan dia

    Ikutlah...if u want 2 treasure ur time wit him,juz ride d ombak lautan tuee.biaulh kcik ke,bsar ke.......ride it

    Ingat 1 bnda,ap pn plihn kmu...get ready with d consequences

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm..susah gile la... akhir belasan..hahhaa...susah nak cri support buddy..kalu la jupe kawan yg x kesah kalau kita kata kita gay..hmmm

      Delete