Followers

Friday 8 June 2012

Dont Start The Fire



For all the reader terutamanya yang ada nafsu kepada lelaki tapi  tak pernah lagi walau sekalipun terlibat dengan hubungan cinta sesama lelaki..Better watch ur back...

STOP yourself from being dumb and start a new life..Since korang tak pernah lagi terlibat better menjauhkan diri..Believe me!It is wayyyyyyyyyyyyyy better that way...

Because gay love hurt!Like a thousand knife stab in ur chest... :(

Bila kau tahu yang orang yang kau cinta takkan pernah kau miliki macam angan-angan mat jenin!Akhirnya jatuh ke tanah diri sendiri yang sakit.Percayalah!Aku dah rasa... Sakit sangat!

Mungkin aku belum cukup matang tapi  aku masih tak dapat coop dengan environment ini..Kalau diberi peluang sekali lagi aku takkan pernah cuba-cuba mendekati ataupun melayan Is dari awal dulu.Tapi aku sekarang dah terjerat.Dan jerat ni sangat kukuh sampaikan aku luka berjuta kali namun masih tak dapat meloloskan diri aku lagi.

Serahkan hatimu pada Yang Esa, serahkan tubuhmu pada yang halal dan percayalah kau akan lebih bahagia!Jangan jatuh dalam perangkap ciptaan sendiri!

2 comments:

  1. Aku faham sgt dengan perasaan tu... sbb aku pun antara yang dah terluka... sejak hari tu... aku dah xpernah ulangi perkara yang sama dah... walaupun dalam hatiku masih lagi terfikir tentang die... hmmm..

    ReplyDelete
  2. Sokong dengan pandangan adik mengenai cinta naluri sonsang. Mudah-mudahan adik tabah dengan ujian hidup. Bersabarlah... adik akan ketemukan juga jalan cahaya-Nya. Jangan pernah putus asa berdoa dan mengharap. Perubahan memakan masa yang lama. Abang rasa kalau salah satu sebab kita terperangkap dan terjerat dengan 'kehidupan' ini adalah kerana kita mempunyai masa terluang yang lebih untuk difokuskan kepada 'masalah ini' dan dalam masa yang sama kita terlalu memikirkan 'masalah ini'. Abang berada dalam dunia baru dan terpaksa bekerja dalam suasana yang ada ramai lelaki dan berdampingan dengan pelajar. Mohon supaya Allah melenyapkan dan melemahkan perasaan songsang itu dan diberi kekuatan untuk berada dengan tenang dalam persekitaran kerja yang sebegitu.

    ReplyDelete